O nas

Kim jesteśmy?

Jesteśmy 30-osobowym zespołem kreatywnych, innowacyjnych i doświadczonych specjalistów. Realizujemy ambitny cel udzielania pożyczkowek konsumenckich w modelu, jaki jeszcze na polskim rynku nie funkcjonuje. Jesteśmy zmotywowani i zdeterminowani do zbudowania nowej, lepszej jakości na rynku pożyczek pozabankowych. 
 
Bazujemy na blisko 20-letnim doświadczeniu zdobytym na rynku finansowym pod marką P.R.E.S.C.O. Bogate doświadczenie zdobywane przez lata działalności pozwala nam tworzyć wyjątkową ofertę idealnie wpisującą się w potrzeby rynku. 
 

Co jest dla nas ważne?

YOLO to organizacja, która nie wzoruje się na innych, a wyprzedza swój czas, to firma bardziej przyjazna klientowi niż wszystkie inne, to firma z którą współpraca niesie satysfakcję i zadowolenie.

Nasza filozofia prowadzenia biznesu opiera się dwóch filarach – budowaniu relacji z Klientem i tworzeniu wartości dodanej dla akcjonariuszy. O naszej skuteczności dowiedliśmy realizując w pierwszej połowie 2016 r. transakcję, która pozwoliła zakończyć z satysfakcjonującym wynikiem finansowym działalność na rynku obrotu wierzytelnościami w Polsce. 

 

Krzysztof, Prezes Zarządu

Produkt ma być łatwy, elastyczny, przyjazny, dostępny!

Czas zrewolucjonizować rynek pożyczkowy. Przestarzałym pożyczkom, drogim chwilówkom i bankowej biurokracji mówmy - NIE!  YOLO to zupełnie inne, nowoczesne standardy, to wygoda i elastyczność. A to wszystko w przystępnej cenie. Dlatego właśnie z YOLO – możesz więcej!

 

 

Kamil, Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy

Jeżeli wydawanie pieniędzy może być „oszczędne”, to tylko z YOLO.

Zadbaliśmy o odpowiednią konstrukcję produktu: bez haczyków prawnych, ubezpieczeń, ukrytych opłat, czy prowizji „małym drukiem”. Korzystając z naszych usług Klient może być pewien, że zapłaci tylko za udostępnienie tych środków, które faktycznie wyda.

 

 

Co oferujemy?

Oferujemy produkt maksymalnie skrojony do potrzeb, a przy tym pozbawiony ukrytych prowizji, kosztów, czy kruczków prawnych, co nie jest powszechną praktyką na rynku. Produkt charakteryzuje się wygodnym, elastycznym terminem spłaty i wielkością spłaty uzależnioną od środków faktycznie wykorzystanych przez Klienta. Podobny do mechanizmów stosowanych w przypadku kart kredytowych, dystrybuowany na kartach o wielu atrakcyjnych wzorach. Start sprzedaży nastąpił w 1Q 2017 r. Ostatecznie produkt będzie oferowany pod trzema różnymi markami – każda z nich skierowana będzie do innej grupy Klientów.